dinsdag 10 januari 2012

Ik maak een tas van katoen

Gisteren de eerste schooldag van het nieuwe jaar. Even, of eigenlijk misschien wel de hele dag, vloog het me aan. Weer een heel jaar heen-en-weer naar school, voetbal, zwemles, eten koken, administratie, De Was...aan het einde van de dag kroop ik in m'n bed zonder een echt gesprek met een volwassene. Die volwassene stapte drie uur later naast me in bed en ik was nog wakker want kon niet slapen en hij ook niet omdat hij de eerste volwassene naast me was die nog precies een kwartier de tijd had om naar mijn verhalen van die dag te luisteren. Snap je?
Maar helemaal onvruchtbaar was de dag niet, integendeel. Het bovenstaande speelde zich meer in m'n hoofd af en niet daarbuiten. Dus met de kinderen was het gewoon gezellig. En ik vond een leuk miniprojectje waar ik me deze week mee bezig ga houden. Even iets anders dan de gewone gang van zaken, het lijkt me goed voor mij om dat wat vaker te doen het komende jaar. Maar nu eerst het projectje van deze week

logo Van Katoen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget