maandag 10 september 2012

Een hart van hout in 't blauw

Op vakantie las ik de Flow en vond een schattig tegeltje met een prachtige tekst:
"Love me when I least deserve it because that's when I really need it"

Mijn stiefvader zou zijn verjaardag vieren. Hij leest mijn blog toch niet dus ik kan dit wel over 'm schrijven :D. Toen ik dat tegeltje zag moest ik aan hem denken. Eenmaal thuis wilde ik het bestellen maar het was al uitverkocht en maar goed ook want het moest helemaal uit Australie komen met verzendkosten die hoger zijn dan de waarde van het ding zelf. Wat nu?

Ik viste de figuurzaag en een stuk hout uit de schuur, pakt m'n ooit (dankzij Flow) aangeschafte papiermesje uit een la plus wat penselen en verf en begon met zagen, verven, snijden en plakken.
Zie hier het resultaat. Met dank aan Flow!

M'n stiefvader was ontroerd toen hij het tegeltje zag en zei:
Dat zal ik doen!
Even was ik verbaasd. Met dit cadeau had ik eigenlijk willen zeggen, ik hou van je zoals je bent. Dat snapte hij natuurlijk wel, alsof hij met een knipoog wilde zeggen: Dit geldt toch ook voor jou?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget