dinsdag 13 november 2012

In-zicht

Aan het einde van de ochtend kijk ik uit op een ietwat mistroostige dag, die eigenlijk ook wel heel mooi is. Een grijze lucht, die kleurt van licht naar donker. Wat groen en goud en kale takken.

Er kwam een website voorbij en als je tijd hebt en openstaat voor wat inzicht, of er behoefte aan hebt, dan heb ik hier een fijne oefening voor je.

Het gaf mij vandaag besef dat ik even niet weet waar ik heen ga, maar dat de weg wel helder is dus ik wandel lekker verder (op schrijfgebied) en ik werk met wat ik in mijn handen heb. Dat de tijd die ik vrijmaak voor m'n kids echt super waardevol is, dat dat ook echt is wat ik wil geven in dit leven. Dat ik voor mezelf mag ontvangen door samen te zijn met anderen, maar ook door alleen te zijn. Zonder dat het laatste eenzaamheid is.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget