woensdag 28 november 2012

Kwaaltjes

Het is niet iets waar ik trots op ben, integendeel. Maar ik heb altijd wel een kwaaltje. Je weet wel: hoofdpijn, buikpijn, reumatiek.... En ik heb echt al hele bergen therapie├źn achter de rug. Ik weet niet waarom ik dat heb. Het lijkt wel een soort gewoonte geworden. En ik heb ook pas ontdekt dat het aardig wat van m'n denktijd in beslag neemt. Waar komt dit 'kwaaltje' nu weer vandaan? Hoelang gaat het duren? Wat moet ik eraan doen? En zo door. Echt super vermoeiend!

En dat wil ik helemaal niet, ik besteed m'n tijd en energie liever aan leuke dingen. Dus nu heb ik er wat op bedacht. Elke keer als ik wat heb (en dat is dus elke dag!), zeg ik tegen mezelf: "ook voor dit kwaaltje is er Genade". En dat helpt. Veel meer rust in m'n hoofd, ik ben er niet meer zo mee bezig en ik hoop dat het op een dag helemaal weg is. Geen kwaaltjes meer!

Wil je er nog wat meer over weten? Klik kwaaltjes en Genade

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget