vrijdag 9 november 2012

Nog meer van blauw fluweel

Gisteren was het donderdag en had ik eigenlijk een schrijfdag. Maar ik loop een beetje vast op het schrijven. Ik ben nog maar heel kort bezig, dus waar heb ik het over! Maar so far is het feit dat ik van alles aan het proberen ben al een heel interessant proces voor mezelf en loop ik tegen allerlei dingen aan...vooral tegen mezelf.

Waar gaat m'n creativiteit van stromen? In ieder geval niet wanneer ik me blindstaar op een computerscherm. Dus ik ben, tegen al m'n innerlijke kritische stemmetjes in, naar m'n atelier gefietst. En daar heb ik lekker de hele dag genaaid, wederom met blauw fluweel.

Dat beviel goed. Tijdens het naaien kon ik van alles in m'n hoofd op orde brengen, ook maar gelijk m'n naaiplek opgeruimd, en ik heb wel weer wat leuke ontdekkingen gedaan. Maar dat moet nog even sudderen.

Dus voor nu wat foto's van een leuke stoffencombi: (nep)leer, fluweel en flanel in roze/blauw/rood. En dan het jurkje voor Evelijn, weliswaar nog in de maak maar nu alvast een voorproefje.


roze (nep)leer, blauw fluweel en gebloemd flanel
een overgooiertje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget