vrijdag 30 november 2012

Was tip

Ja, het is misschien niet helemaal wat je van mij verwacht om over te bloggen. Maar pas bij m'n derde kind heb ik ontdekt hoe je rompertjes schoon krijgt ondanks de p**p-vlekken. En dat vond ik wel het delen waard want dat had ik graaaaag willen weten bij m'n eerste baby.

1. je spoelt het rompertje goed uit (in bad met de douchekop indien mogelijk)
2. schaf een fles vloeibare ossengal aan, daar smeer je de vlekken mee in
3. maak een emmertje met biotex inweek en laat het rompertje daar lekker in soaken
4. lekker meewassen met de rest van de was

Ik heb inmiddels continu zo'n emmertje staan, wat ik uiteraard regelmatig ververs :), en ook voor witte shirtjes werkt dit heel goed.

Nu ik toch bezig ben....nog een tip om je trouwring weer stralend en schitterend te krijgen:

Een klein kommetje met water, beetje sodazout en een drupje afwasmiddel. Laat je trouwring een uurtje inweken en borstel 'm met een zacht (baby)tandenborsteltje schoon. Shiny and new!

En deze behandeling krijgt op dit moment al het badspeelgoed ook in het grote bad. Werkt vast heel goed, hoop ik.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget